Які предмети заховались на малюнку? Тест для дітей 5-6 років

Ще один тест на визначення рівня сприйняття у дітей дошкільного віку (5-6 років).

Дитині пояснюють, що їй будуть показані кілька контурних малюнків, в яких як би «заховані» багато відомих її предмети. Далі дитині представляють малюнок і просять послідовно назвати обриси всіх предметів, «захованих» в трьох його частинах: 1, 2 і 3.


Час виконання завдання обмежується однією хвилиною. Якщо за цей час дитина не зуміла повністю виконати завдання, то його переривають.

Якщо дитина впоралась із завданням менше ніж за 1 хвилину, то фіксують час, витрачений на виконання даного завдання.

Примітка

Якщо той, хто проводить психодіагностику бачить, що дитина починає поспішати і передчасно, не знайшовши всіх предметів, переходить від одного малюнка до іншого, то він повинен зупинити дитину і попросити пошукати ще на попередньому малюнку заховані предмети. До наступного малюнку можна переходити лише тоді, коли будуть знайдені всі предмети, наявні на попередньому малюнку.

Загальна кількість всіх предметів, «захованих» на малюнках 1, 2 і 3, становить 14 (5+4+5)

 

Оцінка результатів

10 балів – дитина назвла всі 14 предметів, обриси  яких є на всіх трьох малюнках, витративши на це менше ніж 20 сек.

8-9 балів – дитина назвла всі 14 предметів, витративши на їх пошук від 21 до 30 сек.

6-7 балів – дитина знайшла і назвала всі предмети за час від 31 до 40 сек.

4-5 балів – дитина вирішила задачу пошуку всіх предметів за час від 41 до 50 сек.

2-3 бали – дитина впоралась із завданням знаходження всіх предметів за час від 51 до 60 сек.

0-1 бал – за час, більший ніж 60 сек, дитина не змогла вирішити завдання з пошуку і назви всіх 14 предметів, «захованих» у трьох частинах малюнка.

Висновки про рівень розвитку

10 балів – дуже високий.

8-9 балів – високий.

4-7 балів – середній.

2-3 бала – низький.

0-1 бал – дуже низький.

Поділіться з друзями:

Прокрутити вгору